Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:18:00+01:00
Klasyfikacja
Dzielimy je na nagozalazkowe drobnolistne i na wielkolistne

Drobnolistne
- miłorzebowe
-koraditowe
-szpilkowe
a wielkolistne
-paprocie
-sagowce


rosliny nagonasienne mozna podzielic jescze na
Milorzebowe Byly to rosliny drzewiaste duzy przyrost na grubosc Dwupienne
Kordaitowe Dzewiaste osiagaly 30m wysokosci Wydluzone liscie
Sagowce Dzeiwaiste Krótki pien Wyksztalacaja olbrzymie kwiaty zenskie Ruchome plemniki
Benetyty WyksztalcALY KWIATY
Iglaste krzewy i drzewa liscie w postaci igile . kwiaty wiatropylne
-gniotowe
@gnioł
@ welwiczja
1 5 1
2010-03-10T16:21:09+01:00
NAGONASIENNE:
BENETYTOWE
SAGOWCOWE
MIłORZęBOWE
GNIOTOWE
PAPROCIE NASIENNE
KORDAITOWE
IGLASTE
sosna zwyczajna
swierk pospolity
jodla
modrzew
kosodrzewina
jalowiec
cis