Odpowiedzi

2010-03-10T16:16:14+01:00
N2+3H2--->2NH3
O2+2H2--->2H2O
2Fe2O3--->4Fe+3O2
2NaOH+H2CO3--->Na2CO3+2H2O
2Mg+O2--->2MgO
2P2O5--->4P+5O2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:19:18+01:00
N₂ + 3H₂---> 2NH₃
O₂ + 2H₂---> 2H₂O
2Fe₂O₃---> 4Fe + 3O₂
2NaOH + H₂CO₃--->Na₂CO₃ + 2H₂O
2Mg + O₂---> 2MgO
2P₂O₅---> 4P + 5O₂
1 5 1
2010-03-10T16:24:02+01:00
N₂+3H₂--->2NH₃

O₂+2H₂--->2H₂O

2Fe₂O₃--->4Fe+3O₂

2NaOH+H₂CO₃--->Na₂CO₃+2H₂O

2Mg+O₂--->2MgO

2P₂O₅--->4P+5O₂