Odpowiedzi

2010-03-10T16:18:42+01:00
Zaproszenie!!!!!
Serdecznie zapraszam wszystkich ludzi na turniej rycerski z okazji 5 rocznicy zwycięstwa pod Grunwaldem ,który odbędzie się 22.01.br.o godzinie 12.00,na terenie mojego zamku.
Wszystkich serdecznie zapraszam
Wladysław Jagiełło
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:21:56+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam Państwa na turniej rycerski z Okazji 5. rocznicy zwycięstwa pod Grunwaldem, który odbędzie się 15 lipca 1415 r. o godz.15:00 na rynku w Krakowie.

Władysław Jagiełło