Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:17:21+01:00
Postaci prawdziwe:

Władysław Jagiełło
Jadwiga Andegaweńska
księżna Anna Danuta
Ulrich von Jungingen
Konrad von Jungingen
Zawisza Czarny
Powała z Taczewa

Fikcyjne:
Zbyszko
Maćko
Danusia
Zych ze Zgorzelic
Jagienka
Jurand
2 5 2
2010-03-10T16:17:43+01:00
Prawdziwe:
władysław jagiełło, książe witold , jadwiga , zawisza czarny , zyndran z maszkowic , powała z taczewa
fikcyjne:
maćko, zbyszko, jurand ze spychowa, jagienka, danusia, fulko de lorche, hlawa, sanderus, rotgier, godfryd, zygfryd de lowe, kuno von lichtenstein, hugo de danveld

;)
chyba tyle
1 5 1
2010-03-10T16:28:54+01:00
Autentyczni:
Władysław Jagiełło, Królowa Jadwiga, Książę Janusz i Księżna Anna Danuta, Powała z Taczewa, Zawisza Czarny, Ulryk von Jungingen, Konrad von Jungingen, Kuno Lichtenstein, Książę Witold, Zyndran z Maszkowic

Fikcyjni:
Maćko i Zbyszko z Bogdańca, Danusia, Jurand ze Spychowa, Jagienka, Zych ze Zgorzelic, Zygfryd de Lowe, Wilk i Cztan, Hugo von Danveld, Rotgier, Gotfryd, Fulko de Lorche, Hlawa, Sanderus
1 4 1