Mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych przez 10,100,1000
5. Oblicz, odpowiednio łącząc czynniki :
a) 5 * 3,8 * 2
2 * 26,08 * 5
5 * 2,78 * 20
b) 25 * 7,3 * 4
5 * 0,12 * 20
250 * 0,625 * 4
c ) 125 * 27,8 * 8
8 * 0,1009 * 125
200 * 4,0031 * 5

3

Odpowiedzi

2010-03-10T16:23:56+01:00
A) 5 * 3,8 * 2 = 39
2 * 26,08 * 5 = 260,8
5 * 2,78 * 20 = 278
b) 25 * 7,3 * 4 = 730
5 * 0,12 * 20 = 12
250 * 0,625 * 4 = 625
c ) 125 * 27,8 * 8 = 27800
8 * 0,1009 * 125 = 100,9
200 * 4,0031 * 5 = 4003,1
71 2 71
a) 2*5*3,8=10*3,8=38
10*26,08=260,8
100*2,78=278
b)100*7,3=730
100*0,12=12
1000*0,625=625
c)1000*27,8=27800
1000*0,1009=100,9
1000*4,0031=4003,1 :DDD
a) 2*5*3,8=10*3,8=38
10*26,08=260,8
100*2,78=278
b)100*7,3=730
100*0,12=12
1000*0,625=625
c)1000*27,8=27800
1000*0,1009=100,9
1000*4,0031=4003,1 :DDDDDDDD
a) 2*5*3,8=10*3,8=38
10*26,08=260,8
100*2,78=278
b)100*7,3=730
100*0,12=12
1000*0,625=625
c)1000*27,8=27800
1000*0,1009=100,9
1000*4,0031=4003,1 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:24:11+01:00
A) 2*5*3,8=10*3,8=38
10*26,08=260,8
100*2,78=278
b)100*7,3=730
100*0,12=12
1000*0,625=625
c)1000*27,8=27800
1000*0,1009=100,9
1000*4,0031=4003,1

Myślę że bd naj. ;D
35 4 35
a) 2*5*3,8=10*3,8=38
10*26,08=260,8
100*2,78=278
b)100*7,3=730
100*0,12=12
1000*0,625=625
c)1000*27,8=27800
1000*0,1009=100,9
1000*4,0031=4003,1
a) 2*5*3,8=10*3,8=38
10*26,08=260,8
100*2,78=278
b)100*7,3=730
100*0,12=12
1000*0,625=625
c)1000*27,8=27800
1000*0,1009=100,9
1000*4,0031=4003,1 :D
2010-03-10T16:32:17+01:00
A) 2*5*3,8=10*3,8=38
10*26,08=260,8
100*2,78=278

b)100*7,3=730
100*0,12=12
1000*0,625=625

c)1000*27,8=27800
1000*0,1009=100,9
1000*4,0031=4003,1
Pozdrawiam;);););););)
49 2 49