Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:24:04+01:00
Pozytywne:
Owady są pożywieniem wielu stworzeń, m.in. takich jak ptaki. Niektóre owady pomagają rolnikom w ,,pracy na glebie". Pszczoły to pożyteczne owady, ponieważ uzyskujemy od nich słodki miód, który często działa lecząco. Zapylają one też kwiaty i dzięki temu nasza planeta jest taka piękna. gdyby zabrakło jednego rodzaju owada to cały świat mógłby zginąć.

Złe:
Bardzo często ludziom przeszkadza odgłos jaki wydaje mucha latając, a niektórzy ludzie boją, lub brzydzą się pająków(np.ja ;)). Według mnie złe znaczenie w życiu człowieka, to to, że ludzie nie lubią owadów.

Mam nadzieję, że pomogłam. ;)
6 3 6
2010-03-10T16:24:30+01:00

negatywne:
-przenoszą choroby
-mogą byc skutkiem wyginięcia danego gatunku
-np. komary nie dają nam spać :D
-niektóre mogą przystosować zyc wszędzie (chociaż to jest i pozytywne i negatywne)
pozytywne
-zapylają rośliny
-niszczą gatunki szkodniki
-poprawiają strukturę gleby
-rozkladają szczatki zwierząt
-niektóre mogą przystosować zyc wszędzie (chociaż to jest i pozytywne i negatywne)
4 3 4