Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T14:40:20+02:00
Wkrotce dzien wszystkich swietych. Tego dnia idziemy na groby naszych bliskich.. Stawaimy kwiaty, zapalamy znicze, modlimy sie ...

tutaj mozesz napisac cos o tym swiecie
( Ze idac na cmanatrz czesto widzisz zaniedbany grob.. Jest Ci wtedy bardzo smutno, ze to miejsce jest takie zaniedbane.. Czyzby nikogo ta osoba nie ma??)

Mysle ze jednak to nie jest najwazniejsze, ktory grob ma najwiekszy zasob kwatow, zniczy.. Mysle ze modlitwa jest wazniejsza, a najwieksza radosc sprawimy naszym bliskim zmarlym bedac przy nich w tym dniu( chodzi mi ze zaszczycisz ich obecnoscia na cmentarzu
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-23T14:49:11+02:00
Wkrótce dzień wszystkich świętych, to nasze narodowe święto. Jest to czas, kiedy popadamy w zadumę i modlimy się za zmarłych.
Warto pamiętać o bliskich zmarłych, jest to pewnego rodzaju pośmiertny szacunek.
1 5 1