Odpowiedzi

2010-03-10T16:26:01+01:00
Ppodłogi=2,5m*3=7,5m²
Pp=0,1*0,1=0,01m²

7,5m²=176zł
0,01m²=x zł
7,5x=176*0,01
7,5x=1,76 /:7,5
x≈ 23 gr

pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:29:44+01:00
Pole podłogi: 2,5mx3=7,5m²
Pp: 0,1x0,1=0,01m²

7,5m² kosztuje 176zł
0,01m² to ? zł( ten pytajnik to niech będzie x)
7,5x(?)=176złx0,01
7,5x+1,75
1,75:7,5
x(?)=23gr.

Mam nadzieję, że pomogłam.:)
2010-03-10T16:32:27+01:00
2,5m=250cm
2,2m=220cm
250x220=55000
10x10=100
55000:100=550
176:550=0,32