Odpowiedzi

2010-03-10T16:27:26+01:00
4*1=4
4*2=8
4*4=16
4+8+16=28
2010-03-10T16:27:45+01:00
1cm*2cm*2+1cm*4cm*2+2cm*4cm*2=4cm+8cm+16cm=28cmkwadratowych

Odp.Długość krawędzi tego sześcianu ma 28cm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:31:20+01:00
V=a*b*c- objętość prostopadłościanu
1cm x 2 cm x 4 cm =8 cm³
v=a³ -objętość sześcianu
objętość prostopadłościanu=objętość sześcianu
v=8cm³
a=∛8
a=2
odp. krawędź ma długość 2 cm