Odpowiedzi

2010-03-10T16:25:59+01:00
Ich funkcją jest ochrona mózgowia przed urazami mechanicznymi, a płyn mózgowo-rdzeniowy znajdujący się między nimi pełni funkcje amortyzacyjne.



Mam nadzieje ze pomoglam :))
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:27:59+01:00
Opony mózgowo-rdzeniowe chronią mózgowie przed urazami mechanicznymi, a płyn mózgowo-rdzeniowy zawarty w nich, pełni funkcje amortyzacyjne. Opony mózgowe ( z wyjątkiem opony twardej) odżywiają mózg i rdzeń kręgowy.
19 4 19