Odpowiedzi

2010-03-10T16:30:37+01:00
Należy przedewszystkim kochać swoje dziecko, następnie wychowywać je w wierze, być przy nim zawsze wtedy gdy tego potrzebuje, wspierać je i dawać mu dobry przykład.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:32:51+01:00
Aby być dobrym ojcem, należy przede wszystkim wypełniać Przykazania Boże, kierować się Ewangelią i postępować na jej zasadach. Warto również pamiętać, że prawdziwy, dobry ojciec nigdy nie opuszcza swoich dzieci. Zawsze dba nie, okazuje im miłość i bez względu na okoliczności -staje w ich obronie.
Bycie dobrym ojcem opiera się również na całkowitym zaufaniu swoim potomkom i nauczaniu ich, jak należy postępować w życiu codziennym i w różnych trudach losu. Przede wszystkim powinniśmy brać przykład "dobrego ojca" z Przypowieści o Synu Marnotrawnym, która to, mówi o przebaczeniu przez ojca grzechów syna i nakierowanie jego na właściwą ścieżkę egzystencji.
1 5 1