Odpowiedzi

2010-03-10T16:28:18+01:00
Związek filmu z literaturą piękną polega na przejęciu z literatury pięknej środki stylistyczne.
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:30:12+01:00
Obie te rzeczy to działy kulturowe. Powinny wpływać na rozwój naszego słownictwa i naszej wrażliwości.

POZDRAWIAM :):):)
49 4 49
2010-03-10T16:31:28+01:00
Związek filmu z literaturą piękna polega na przejęciu z literatury pięknej środków stylistycznych
24 3 24