Odpowiedzi

2010-03-10T16:33:40+01:00
Zagrożenia -Wycinanie lasów na potrzeby ludzi aby mogli robic z nich rozne rzeczy meble itp.
Skutki - produkuja mniej tlenu . mniej zwierzat
120 4 120
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:36:22+01:00
PRZYCZYNY:
-wycinanie drzew aby mieć pieniądze,
-palenie drzew aby zdobyć ziemie pod uprawę,
-zbieranie i niszczenie dużej ilości roślin do celów handlowych.
SKUTKI:
-ocieplenie klimatu,
-śmierć zwierząt żyjących w lasach równikowych,
-brak drzew.

Mam nadzieje,że pomogłam:)
120 4 120
z ciebie jest
I love
Komentarz został usunięty
Dziękuję ci bardzo bardzo
Dzięki Andzia ;**