Odpowiedzi

2010-03-10T16:33:50+01:00
Ciecze: rtęć w termometrze
c, stałe: szyny kolejowe, druty wysokiego napięcia, rury ciepłownicze,
gazy: to gdy butelke zanurzymy w wodzie i zaczniemy ja ogrzewać to za pomoca pęcherzyków powietrza zacznie sie wydobywać z butelki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:36:35+01:00
1)Taśma bimetalowa - wykorzystywana w piecach gazowych , w żelazku.
2)w budowie torów kolejowych .
3)przerwy dylatacyjne i rolki.
4)rury cieplownicze.
5)przy budowie stalowych mostów.

:)
1 5 1