Odpowiedzi

2010-03-10T16:36:59+01:00
Na wakacje można pojechać nad morze, mazury lub w góry:.
-Nad morzem można pochodzić po plaży, oraz się pobawić.
-W górach można dużo zwiedzić.
-Na mazurach można sobie odpocząć na świeżym powietrzu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:38:39+01:00
Ja byłam na wakacjach nad morzem. Razem z koleżankami które tak poznałam grałyśmy w piłkę. Następnie biegałysmy po plaży.Potem pływałyśmy w morzu , a pod wieczór poszłyśmy na gokardy. Kiedy było ciemno poszłysmy do restauracji na kolacje. Zmęczone po całym dniu poszłysmy do domu.

Ich war im Urlaub am Meer. Zusammen mit ihren Freunden, denen ich begegnete, so grałyśmy Kugel. Dann biegałysmy nach plaży.Potem pływałyśmy im Meer, und gegen Abend gingen wir zu gokardy. Es war dunkel, als wir in ein Restaurant zum Essen gingen. Müde nach einem langen Tag gingen wir zum Haus.
2010-03-10T16:44:14+01:00
Wakacje to czas odpoczynku nie tylko dla dzieci,ale też dorosłych.Wakacje planuje się najczęściej kilka miesięcy przed wyjazdem.Często wyjeżdża się w góry,nad morze lub za granicę.Najczęściej dzieci w czasie wakacji kąpią się w morzu,jeziorze albo basenach.Można też spędzać wakacje ze znajomymi planując własny wyjazd bez rodziców.Dla dzieci to czas zabawy i uciechy,a dla dorosłych czas odpoczynku od pracy i relaksu.