Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:35:15+01:00
Zadanie 1

p=36=a²=6[j²]
EB=½a=3[j]
BC=a=6[j]
z twierdzenia pitagorasa EB²+BC²=EC²
3²+6²=EC²
9+36=EC²
45=EC²
EC=3 pierwiastka z 5

Zadanie 2.

1. wysokość w trójkącie równobocznym = (a*pierwiastek z 3)/2 a - bok trójkąta pole = 1/2*a*h=1/2*a*(a*pierwiastek z 3)/2= 9 pierwiastków z 3 1/4*ado kwadratu * pierwiastek z 3 = 9 pierwiastków z 3 a do kwadratu = 36 a=6

Liczę na naj ;)))
2010-03-10T16:35:44+01:00
Zad 1

Punkt E jest środkiem boku AB kwadratu ABCD o polu 36. Oblicz długość odcinka CE.


a^2=36
a=6
połowe 6 =3


9+36=ce^2

EC=3 pierwiastka z 5


Zad 2

Pole trójkata równobocznego wynosi 9 pierwiastków z 3 do kwadratu. Oblicz wysokość tego trójkąta.

a^2pierw z 3/4=9 pierw z 3

a=6

h=a pierw z 3 /2
H= 6pierw z 3/2
H=3 pierw z 3
2010-03-10T16:42:20+01:00
P = a * a

P = 36

pierwiastek z 36 = 6

a = 6

CE = 6/2 = 3

Długośc odcina CE wynośi 3 .