Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:44:25+01:00
Bóg ma prowao oczekiwać od człowieka posłuszeństwa i wiernośći ponieważ jest naszym stworzycielem. Dzięki niemu możemy przebywac na tym świecie.Bóg dał nam wolną wole abyśmy sami decydowali o Sobie.Ufa nam. Nigdy nas nie zawiedzie. Oddając życie swojego Syna udowodnił że jest nam wierny i chce nam przekazać ze nas nie opuści..nie wolno o tym zapomnieć.Bóg chce tylko dla siebie wierności i posłuszeństwa a w zamian deje nam życie.
44 3 44
2010-03-10T17:38:57+01:00
Wydaje mi się, że Bóg ma prawo oczekiwać od nas wierności, ponieważ dzięki Niemu żyjemy, mamy wszystko czego potrzebujemy.
25 1 25