Odpowiedzi

2010-03-10T16:37:59+01:00
Kupię telefon komórkowy nokię xxx ! Proszę o kontakt pod numer : xxx xxx xxx .


Wymienię telefon xxxxxx na xxxxxxx. Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem: xxx xxx xxx.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:50:09+01:00
1.Kupię używany zestaw książek do języka polskiego do klasy 6. Oferty składać pod numerem (np.)200-100-300
2.Zamienię M3 w centrum miasta na działkę budowlaną o powierzchni 3-4 arów.Chętnych proszę o zgłoszenie się pod adresem (np.) ul.Warszawska 102 Lublin.
1 1 1