Odpowiedzi

2009-10-23T17:47:55+02:00
OPIS MOJEDO WYMARZONEGO DOMU JEST TAKI.DURZY DOM DWU PIĘTROWY Z BASENEM I MIAŁ BY KOLOR ŻUŁTY ZTARASEM I BALKONEM JA MIAŁABYM SWÓJ POKUJ ,SYPIALNIE,GARDEROBE,SALON,POKUJ GIER ....... MIAŁABYM SŁURZĄCYCH
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T18:15:48+02:00
Mój wymarzony dom ma czerwony dach i ściany koloru beżowego. Do jego drzwi prowadzi ścieżka wysypana małymi kamyczkami i schody z czerwonej cegły. Na parapetach okien kwiaty w kolorach tęczy, a z dużego balkonu widok na pola i łąki. Obok garaż, a na podjeździe moje czarne auto.