Odpowiedzi

2010-03-10T16:37:05+01:00
Główną przyczyną jest rozwój rolnictwa: zakłada się nowe plantacje oraz pola uprawne, które muszą wyżywić coraz więcej ludności. Wraz ze wzrostem liczby ludności karczuje się lasy, żeby uzyskać tereny pod nowe osiedla i drogi, rośnie także zużycie drewna opałowego.
Skutki: zmniejszenie dostaw tlenu na Ziemi, wyginięcie rzadkich gatunków roślin i zwierząt.

Pozdrawiam :)
41 3 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:37:47+01:00
Główną przyczyną jest rozwój rolnictwa: zakłada się nowe plantacje oraz pola uprawne, które muszą wyżywić coraz więcej ludności. Wraz ze wzrostem liczby ludności karczuje się lasy, żeby uzyskać tereny pod nowe osiedla i drogi, rośnie także zużycie drewna opałowego.
50 2 50
2010-03-10T16:42:06+01:00
Przyczyny:
-aby uzyskac miejce na pola uprawne, pastwiska, agroprzemysl
-by pozyskac drewno opalowe i uzytkowe
-zdobywanie obszarów dla obiektów przemyslowych
-wprowadzenie w wielkich planow kolonizacji
skutki:
-czlowiek wycinajc lasy roznikowe zmienia cykle hydrologiczne
-powoduje susze erozje lub powodzie gleb
-jest mniej tlenu w powietrzu
81 3 81