BŁAGAM O SZYBKĄ I PRAWIDŁOWĄ ODPOWIEDZ!!!!!!

1.Ułóż zdania ze zwrotami.
być czyimś rycerzem-.......................................................
być pasowanym na rycerza-................................................

2.Objaśnij poniższe związki frazeologiczne.
śpiący rycerz-................................................................
śpiący rycerze-......................................................

3.Najsłynniejszy błedny rycerz to....................................


SKORZYSTAJ ZE SŁOWNIKÓW!!!!!

DAJE NAJ!!! I GWIAZDKI !!! =] :*

2

Odpowiedzi

2010-03-10T16:39:16+01:00
Zad 1
Janek marzył o być czyimś rycerzem.
Wiktor natomias marzył o byciu pasowanym na rycerza.
zad 3
Don Kichot
sory ale 2 nie wiem jak
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:42:07+01:00
Chciałbym byc czyims rycerzem.
Giermek został pasowany na rycerza.
śpiący rycerz-nie wykonujący swoich obowiązków
śpiący rycerze- tu może to oznaczac przegraną walkę
don kichot to najsłynniejszy błędny rycerz
6 4 6