Odpowiedzi

2010-03-10T16:39:23+01:00
Uczciwy
mądry
zaradny
odpowiedzialny
przekonujący

17 3 17
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T16:41:02+01:00
Mądry,pracowity,który wie co zrobic w danej chwili,
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:42:35+01:00
Patriota, uczciwy, sumienny, stara się osiągnąć zamierzony cel, słowny, asertywny, swoje interesy przekłada na drugi plan - myśli przede wszystkim o społeczeństwie

Mam nadzieję, że wystarczy:)))
35 3 35