Odpowiedzi

2010-03-10T16:44:40+01:00
Panie Boże dziękuje ci za to ze możemy razem cieszyć z tego co nam dałeś z tego ze mamy siebie i za to że dajesz nam zdrowie silę aby pokonywać przeciwności losu. Prosimy o to byś nadal wspierał nas i pomagał nam w naszych problemach i przy pokonywaniu przeciwności losu.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:46:56+01:00
Moja rodzina jest cudowna.Boże dziękuję Ci za nią.Mam kochających rodziców i pomocne rodzeństwo.bez nich moje życie nie było by takie jakie jest teraz czyli nie byłabym taka szczęśliwa.Dziękuję Ci i proszę o to aby moja rodzina na zawsze była razem z Tobą.

Mam nadzieje,że pomogłam:)
8 3 8