Odpowiedzi

2010-03-10T16:46:37+01:00
Postacie Historyczne:
-Władysław Jagiełło,
-Zawisza Czarny,
-Księżna Anna Mazowiecka.

Wydarzenia Historyczne:
-Bitwa pod Grunwaldem,
-Zwycięstwo Polski,
- Śmierć Mistrza Krzyżackiego.
47 3 47
  • pyra
  • Początkujący
2010-03-10T16:49:08+01:00
Ulryk von Jungingen
Witold
Janusz, książę mazowiecki
Księżna Anna Danuta
Konrad von Jungingen
Władysław Jagiełło
Jadwiga
Wydarzenia
bitwa pod grunwaldem
Akcja toczy się poprzez śmierć królowej Jadwigi i napaści Krzyżaków na wsie nadgraniczne aż po bitwę pod Grunwaldem i pokój toruński
Mam nadzieję że pomogłem
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:51:20+01:00
Królowa Jadwiga (bohater epizodyczny)
Rycerze polscy
Zyndram z Maszkowic (bohater epizodyczny)
Zawisza czarny (bohater epizodyczny)
Powała z Taczewa(bohater epizodyczny)
Władysław Jagiełło(bohater epizodyczny)
Jungingen Kondrad von
Jungingen Ulryk von
Witold


Wydarzenia:
bitwa pod Grunwaldem 15 lipca 1410 r
śmierć przy porodzie królowej Jadwigi (1399r)
powstanie na Żmudzi (1401r)

70 4 70