Odpowiedzi

2010-03-10T16:51:31+01:00
1."najważniejsze jest niewidoczne dla oczu dobrze widzi się tylko sercem "
2."o wiele trudniej sadzić jest samego siebie niż bliźniego"
3."wśród ludzi jest się także samotnym"
4. "mowa jest źródłem nieporozumień"
5."nawet w obliczu śmierci, przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"
6."tylko oswajając możemy kogoś poznać"
7."idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko"
2010-03-10T16:51:57+01:00
"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu, dobrze widzi się tylko sercem" Oznacza to, że powinniśmy kierować się naszym sercem, a nie jedynie oczami, które mogą odczytywać mylne obrazy o drugim człowieku.
"Mowa jest źródłem nieporozumień"
"Na zawsze pozostajesz odpowiedzialny za to, co oswoiłeś"
"Autorytet opiera się na rozsądku"
'Nie ma na świecie rzeczy doskonałych"
"Wśród ludzi jest się także samotnym"
"'Oswoić' znaczy 'stworzyć więzy'."
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:58:06+01:00
"Woda może także przynieść korzyści sercu "
" Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu, dobrze widzi się tylko sercem "
" Pustynie upiększa to ,że gdzieś w sobie kryje piękno "
" Gdy jest się bardzo smutny to kocha się zachody słońca "
" Na zawsze stajesz się odpowiedzialny za to co oswoiłeś "
" Świat łez jest taki tajemniczy "
" Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko "

"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu dobrze widzi się tylko sercem" - oznacza, że to nie wygląd zewnętrzny ani ubiór nie świadczą o człowieku, nasze oczy mogą być niejednokrotnie oszukiwane, powinniśmy się kierować w życiu sercem
3 3 3