Odpowiedzi

2010-03-10T16:44:45+01:00
2) bo przekwitają :) i pestka robi się co raz większa a miąsz rozrywa skórkę :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:48:29+01:00
Czresnie pekają z powodu gęstych deszczów natomiast mlode rosliny wiedna poniewaz w moczu psa znajduja sie duzo substancji żrących ktore niszcza roslinbe mloda ktora ma jeszcze cienka skórke.


;))
2010-03-10T16:49:29+01:00
1.Poniewaz w moczu jest duzo mocznika ktory jest kwaśny :)

2. Mozna wyroznic 3 rodzaje pekania czeresni
-wokół szypułki
-wokół wierzchołka
-Na boku owoca

czeresnie pękaja gdy sa za dlugo pokryte woda..:) A takze wzrost turgoru
rozkład opadów, zwłaszcza w ostatniej fazie wzrostu owoców
Najczesciej pekaja owoce posiane blisko jakichs zbiornikow wodnych czy łąk