Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:52:44+01:00
1. aparatury sejsmograficzne
Wiercenia oraz za pomocą badania przebiegu fal sejsmicznych. Trudność polega na tym, że im głębiej tym wyższa temperatura i wyższe ciśnienie.
2.http://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia
3.- piaskowiec- to drobnoziarnista, lita skała osadowa powstała w wyniku scementowania ziaren kwarcu, miki oraz innych skał i minerałów o średnicy 0,02-2 mm za pomocą spoiwa ilastego, krzemionkowego, wapiennego i żelazistego. Przyjmuje różne zabarwienia od szarego po żółte, czerwone i białe. Piaskowce są zwykle relatywnie miękkie i łatwe w obróbce. Z tego względu są często stosowane w budownictwie jako materiał konstrukcyjny lub zdobniczy.Formacje skalne złożone w przeważającej części z piaskowca są porowate, co pozwala na perkolację (przesączanie) i zatrzymywanie dużych ilości wody. Z tego względu mogą być wykorzystywane jako efektywne filtry oczyszczające wodę z zanieczyszczeń.
5 2 5
2010-03-10T16:56:12+01:00
1. wiercenia lub badania przbiegu fal sejsmicznych
2. skorupa
3. sól kamienna
4 2 4