Lekcje zaczynają się o 8.oo Zosia ma 7 lekcji i jedną dużą przerwę 20 min (trzecia przerwa) normalne trwają 10 min

- ile trwają wszystkie lekcje
-ile trwają wszystkie przerwy
- jak długo jest w szkole
- o której kończy się ostatnia lekcja

Proszę o szybkie i dobre odpowiedzi :D

2

Odpowiedzi

2010-03-10T16:51:29+01:00
45min * 7= 315min= 5godz 15 min- tyle trwają wszystkie lekcje
5*10min+ 20min= 50min+20min= 70min= 1godz10min- tyle trwają przerwy

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:55:17+01:00
5godz 25min(ile trwają wszystkie lekcje)
1godz 20min(ile trwają wszystkie przerwy)
5gdz 25min +1godz 20min = 6godz 45min(jak długo jest w szkole)
8.00 +6godz 45min= 14:45 (o której kończy się ostatnia lekcja)
1 3 1