Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:49:05+01:00
Dane:
V = 80 km/h = 80 000m/3600s = 22,2 [m/s]
F = 400 N
Rozw.:
P = F × V = 400 N × 22,2 [m/s] = 8880 W
70 4 70
2010-03-10T16:50:53+01:00
F = 400 N
V = 80 km/h = 80000 m/3600 s= 22,2 m/s
P = ?
P = W/t
W = F*s
P = F*s/t ; ale s/t = V bo ruch jednost. = stała prędkość
P = F*V
P = 400 N *22,2 m/s
P = 8880 W = 8,88 kW
[N*m/s] = [J/s] = [W]
71 4 71
dzieki
super wytlumaczone, dzięki