Jakie to stan skupienia kiedy
a) pranie schnie
b)coca-cola.... Coś z coca-colą
I miałam takie zadanie
Jaś miał gorączkę zmierzył temperaturę i zauważył że rtęć się podnosi jaki to stan skupienia i na czym polega...
Do dyspozycji mam: Krzepnięcie, wrzenie, parowanie, zamarzanie, skraplanie..
Błagam pomóżcie, bo jak nie zrobię to dostanę 1 . Plisss

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • pyra
  • Początkujący
2010-03-10T16:52:57+01:00
A)gazowy
b)ciekły chyba troche dziwne

Jest to wrzenie ponieważ rtęć pod temperaturą zwieksza objetość i zaczyna wrzeć. Rtęć jest bardzo toksyczna
2 3 2
2010-03-10T16:52:58+01:00
A. parowanie
b.
stan ciekly i polega na krzepnieci..czyli powiekszeniu swojej powierzchni pod wplywem ciepla../chyba../
1 1 1