Przetłumacz:
1.Proszę siadajcie !
2.Przedstaw się.
3.Powturzcie jescze raz
4.Posłuchajcie uwaznie.
5.Proszę daj mi twój zeszyt.
6.Przynieście koniecznie na jutro ksiazki.
7.Czytaj dalej
8.Nie odpisywac
9.Uzupelnijcie prosze zesyty
10Uwazaj teraz proszę
11.Zadzwon do Twoich dziadkow.
12.Nie wroc za puźno

2

Odpowiedzi

2010-03-10T16:48:48+01:00
1.Proszę Sit down!
2.Przedstaw werden.
Wieder 3.Powturzcie
4.Posłuchajcie sorgfältig.
5.Proszę Give me your Notebook.
6.Przynieście wesentliche Buch für morgen.
7.Czytaj weitere
8.Nie abgeschrieben
9.Uzupelnijcie bitte zesyty
10Uwazaj bitte jetzt
11.Zadzwon Ihre Großeltern.
12.Nie Zurück zur puźno
Te co nie mam to nie wiedziałam ale nie oczekuje naj bo wiem że to zadanie nie jest zrobione w całości ;/
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:12:36+01:00
1. Sit down! 2. auf. 3. wieder 4. sorgfältig. 5 geben Sie mir Ihr Notebook. 6 unbedingt die Bücher von morgen. 7 weitere 8. abgeschrieben 9. bitte zesyty 10 Jetzt bitte 11. Ihre Großeltern. 12. Zurück zu
2 5 2