Odpowiedzi

2010-03-10T16:51:44+01:00
1.Akcja pod Kraśnikiem(próba wysadzenie mostu)
2.Akcja pod Arsenałem(odbicie Rudego i innych więźniów)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T16:58:43+01:00
Kiedy wojska niemieckie poniosły klęskę pod Stalingradem, Komenda Sił Zbrojnych w Karaju postanowiła nasilić akcje dywersyjne. Kierownictwo Szarych Szeregów utworzyło Grupy Szturmowe. W noc sylwestrową 1942?1943 Rudy i zośka biorą udział w pierwszej akcji: wysadzaniu niemieckich pociągów wiozących sprzet wojenny na front w Rosji.
2 3 2
2010-03-10T17:07:26+01:00
1.Akcja pod Kraśnikiem(próba wysadzenie mostu)
2.Akcja pod Arsenałem(odbicie Rudego i innych więźniów)
3.Akcja pod Celestynowem(uwolnienie więżniów jadących do Majdanka)
4.Akcja pod Czarnocinem(wysadzenie pociągu z bronią)
5.Akcja pod Sieczychami(wysadzenie posterunku u Żandarmerii)
3 3 3