Mam do napisania rozprawkę a z polskiego nie urywam, nie jestem najlepszy ^^
Oto moje tematy. Wybierzcie odpowiedni dla was ;)
1. Przekonaj rodziców że warto jeździć na wycieczki.
2. Oglądanie seriali - strata czasu czy dobry wybór?
3. Komputer - twój przyjaciel czy wróg?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T17:14:50+02:00
Nie ukrywam że lubię oglądać seriale. Mój ulubiony serial w telewizji jest pokazywany codziennie. Trwa on 1 godzinę. Przy oglądaniu seriali odpoczywamy i mamy czas na relaks. Tą 1 lub 2 godzinki warto przeznaczyć na odpoczynek. Uważam więc zatem że jest to dobry wybór. Strata czasu to wtedy gdy bez przerwy oglądamy i nie mamy czasu na coś przyjemniejszego.
1 5 1
2009-10-23T20:30:12+02:00
1. Przekonaj rodziców że warto jeździć na wycieczki.

Jadąc na wycieczkę poznajemy nowe miejsca ,widoki
które dotąd widzielismy tylko na obrazkach,zdjęciach,w ksiązkach
ale to tylo imitacja prawdziwego piękna przyrody lub innych ciekawych miejsc , jezdząc na wycieczki poznajemy takrze wiele przydatnych informacji o histori miejsca do ktorego jedziemy . Lepiej wydac pieniądze na cos pozytecznego niz na cos niepotrzebnego , poniewaz widoki z wycieczek są niezapomniane.
1 5 1