Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:53:14+01:00
W tej modlitwie proszę o wieczne życie dla mnie, drogi Jezu, Maryjo, Boże i wszyscy swieci wspierajcie mnie bym nie stoczył na zła sciezke zycia i po smierci trafił do nieba i zył w niebie na wieki wieków amen
2010-03-10T16:55:08+01:00
Panie Boże proszę Cię abyś mnie strzegł w razie niebezpieczeństwa i wielu innych sprawach.
Dziekuje za to co dla mnie zrobiles a to co ja ci uczyniłme wybacz mi...