Karolina na lekcje techniki musi narysować plan swojego mieszkania w skali 1 : 100 . mieszkanie składa się z trzech pokoi , kuchni , łazienki i przesronnego holu . tuprostokątny pokój karoliny o wymiarach 3m x 3,5 m znajduje się na lewo od wejścia do mieszkania . jakie wymiary na planie będzie miał pokój karoliny ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:58:15+01:00
1:100
1cm->100cm
1cm->1m
3m w rzeczywistości=3cm na planie
3,5m w rzeczywistości=3,5cm na planie
Odp.Pokój Karoliny na planie będzie miał wymiary 3cm x 3,5cm
2 2 2
2010-03-10T17:00:30+01:00
3 x 3,5 m = 300x350 cm
skala 1:100 => 3x3,5 cm

Odp: Pokój będzie miał wymiary 3x3,5 cm.
2010-03-10T17:01:59+01:00
1:100 = 1 m w rzeczywistości
3m X 3,5 m =10,5 m 2
na planie wymiary pokoju są 3 cm X 3,5 cm
:)