Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:53:39+01:00
2010-03-10T16:55:11+01:00
Krzyż ma dla mnie bardzo duże znaczenie, zresztą jak dla każdego chrześcijanina, jest on przecież symbolem męki Pana Jezusa,symolem jego cierpienia.
2010-03-10T16:55:36+01:00
Krzyż :
jest dla mnie czyms wyjatkowym, to na nim własnie ukrzywowano pana jezusa to na nim umierał za mojegi grzechy jaki i całego swiata, krzyż jest dla mnie grzechem i cierpieniem jakie każdy z nas dzwiga przez nasze całe zycie na ziemi by po smierci uzyskac wieczna szczesliwosc w niebie tak jak jeszus
1 5 1