Odpowiedzi

2010-03-10T16:56:28+01:00
Ja Mam taki dar że strasznie szybko biegam .
Rozwijam go trenując a potem jeżdżąc na zawody.:))
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:58:02+01:00
Talent plastyczny - chodze na zajęcia pladtyczne
talent muzyczny - zapiuje sie do szkoły muzycznej
talent wysłuchiwania tzn. że umiem kogos wysłuchać - pomoc w domu starców
talent matematyczny - pomoc kolegom i kolezankom z klasy lub komus w domu dziecka
talent komputeowy - pomoc nauczycielowi informatyki
talent do pisania - zapisać się do gazetki szkolnej
4 4 4
2010-03-10T17:00:01+01:00
Bardzo interesuje sie tancem nowoczesnym. Jest on dla mnie czyms wspaniałym.
Już od wielu lat przygładam sie innym jak tancza jakie to dla nich przyjemnie. I mysle ze dla mnie tez byłoby to wspaniałym przezyciem. Juz zapisałam sie na kurs w mojej szkole dzie bede mogła uczyc sie i poznawac nowe kroki. Rodzioce planuja mnie wysłac na wakacje gdzue codziennie bede miała zajecia z doswiadczonymi instruktutorami.
Nie moge sie juz doczekac wakacji. Z niecierpliwoscia czekam az nadejada. W koncu nareszcie bede mogła robic naprawde to co tak bardzo kocham!
4 3 4