Proszę wymieńcie mi PO 5 PRZYKŁADÓW albo tyle ile umiecie podać ZA I PRZECIW do tematu rozprawki Warto być jedynakiem czy mieć rodzeństwo?:)))
Proszę!!:****

ZA
1.
2.
3.
4.
5.
.
.
.

PRZECIW
1.
2.
3.
4.
5.
.
.
.

;****
Dziekuje z góry:P:)))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T15:33:30+02:00
Za rodzeństwem:
1. Możesz na nich zawsze liczyć
2.Pomogą Ci w każdej sytuacji
3.Możesz swobodnie powiedzieć o swoich problemach
4.Obronią cię przed kłopotami
5.W domu jest wesoło
Przeciw:
1. Rodzice skupiają tylko na Tobie uwagę
2. Jesteś rozpieszczony a koledzy tego nie tolerują
(dalej nie wiem, ale mam nadzieje że dużo pomogłam)
1 5 1
2009-10-23T15:34:34+02:00
Warto być jedynakiem
za:
-mo się swój pokój
- ma się lepsze relacje z rodzicami
-można zapraszać przyjaciół do domu i wiemy że nikt nie zrobi nam ,,siary"
-nie trzeba chować np. pamiętnika


przeciw::
- jest z kim pogadac
-można poprosić o zrobienie np. zad.dom
więcej nie wiem:**
1 5 1
2009-10-23T18:33:50+02:00
Za
1. są wsparciem w trudnych chwilach
2. pożyczają to co jest potrzebne
3. pomogą w potrzebie
4. stawają w obronie

przeciw
1. rodzice bardziej się Tobą interesują
2. więcej obowiązków
3. rozpieszczanie
1 5 1