Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T16:58:06+01:00
(6x-2y): 2= 3x - y
(-3a-1 1/2):(-3)=a + 0,5
(2,4a - 1,6b):0,8=3a - 2b
(4u-6v):(-1/2)=-8a + 12v
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:01:03+01:00
(6x-2y):2=3x-y
(-3a-1 1/2):(-3)=a+1/2
(2,4a-1,6b):0,8=3a-2b
(4u-6v):(-1/2)= 8a + 12v
1 5 1
2010-03-10T17:01:32+01:00
(6x-2y):2= 3x-y
(-3a-1 1/2):(-3)=(-3a- 1,5) : (-3)= -a- 0,5
(2,4a-1,6b):0,8= 3a-2b
(4u-6v):(-1/2) = -8u+3v
1 3 1