Odpowiedzi

2010-03-10T17:04:01+01:00
Kenozoik
Mezozoik
Paleozoik = Kambr (570 - 510), Ordowik(510 - 438),Sylur(438 - 410),Dewon(410 - 355), Karbon(355 - 290),Perm(290 - 250)
Proterozoik = Trias(250 - 205), Jura(205 - 135), Kreda(135 - 65)
Archaik = Trzeciorzęd(65 - 2), Czwartorzęd (2 - dziś)
1 1 1
2010-03-10T17:04:19+01:00
Era prekambryjska

Era paleozoiczna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:04:01+01:00
Era prekambryjska
Era paleozoiczna
Era mezozoiczna
Era kenozoiczna

Pozdrawiam i liczę na naj!