Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:01:19+01:00
Mogę się zaangażować w zycie mojej parafii uczestnicząc w spotkaniach grup przykościelnych np. dzieci Maryi, Ministranci, Oaza. Mogę także pomagać w pracach w kościele np. sprzątając go. Można zapisać się także do wolontariatu przy parafii.

Liczę na naj =)
19 4 19
2010-03-10T17:07:11+01:00
Mogę śpiewać w scholi , chórze
mogę pomóc w sprzątaniu kościoła
mogę brać udział w prowadzeniu np. drogi krzyżowej
mogę grać na instrumencie
mogę pomóc np w ubieraniu choinek na święta

12 4 12