Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T15:32:07+02:00
W wojnie polsko bolszewickiej bolszewicy sa KING KONGIEM a
polacy i chprezciwnikami . Polsacy w starciu z bolszewikami są mali i bezradni. BOlszewicy mają dożo większe siły militarne i wojskowe,a polacy prawie nic.
2009-10-23T17:10:50+02:00
Armia Bolszewicka byla jak king kong a armia polska jak mrowki w porownaniu z king kongiem, poniewaz bolszewwicy mieli lepsze uzbrojenie wieksza armie a polacy byli nie przygotwoani do stacia z tak poteznym przeciwnikiem
2009-10-23T21:07:08+02:00
Polacy - Owady
Armia Bolszewicka - King Kong

Różnice :
Nie przygotowanie - gotowość do walki
Owady - King kong
Bardzo dobre uzbrojenie - Słabe uzbrojenie
Potężny przeciwnik - Słaby przeciwnik