Odpowiedzi

2010-03-10T17:03:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:06:35+01:00
1.Stanowią pokarm dla innych zwierząt wodnych (wieloszczety)
2.mineralizują dno zbiorników wodnych oraz glebę
3.użyźniają glebę (skąposzczety)
4.rozkładają szczątki organiczne (wazonkowce)
5.oczyszczają wodę i ścieki
6.pijawki mają swój wkład w medycynie
3 5 3
2010-03-10T17:09:17+01:00
-drążą tunele
-powodują przemieszczanie się ziemi
-sprawiają że ziemia jest użyżniona
-pierścienice także napowietrzają glebę
-stosowane w lecznictwie
1 5 1