Odpowiedzi

2010-03-10T17:19:30+01:00
Nie martw się stokrotko słowik niestety musiał odlecieć ale na pocieszenie powiem ci że mogę być twoją / im przyjacielem jeśli tego chcesz .
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:28:17+01:00
Nie smuć się stokrotko, to jeszcze nie koniec świata, wszystko jakoś się ułoży pamiętaj że życie jest do przeżycia i trzeba zawsze mieć odwagę. Pamiętaj że może skowronek odszedł z tego świata ale nigdy nie odejdzie z twojego serca, duszy i wspomnień, Nikt ci nie odbierze tego co z nim przeżyłaś. Do tych wspomnień możesz w każdej chwili o o każdej porze wrócić. W życiu juz tak jest że coś musi odejść by drugie mogło przyjść na ten świat. Tak jest juz od wielu wielu lat i wiem żę to boli ale nie zmienisz tego. Pamiętaj że on by nie chciał abyś się smuciła.
13 4 13