Odpowiedzi

2010-03-10T17:46:45+01:00
I Apostołowie:
1. Szymon Piotr (Kefas)
2. Andrzej
3. Jakub (zwany Większym)
4. Jan Ewangelista
5. Filip z Betsaidy
6. Bartłomiej
7. Tomasz (zwany Didymos)
8. Mateusz
9. Jakub
10. Szymon Kananejczyk (zwany Gorliwym)
11. Juda Tadeusz (Judas)
12. Judasz Iskariota
II Prorocy:
1. Mojeżesz
2. Izajasz
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:47:33+01:00
* Szymon Piotr (Kefas), syn Jonasza, rybak z Betsaidy
* Andrzej, brat Piotra, rybak z Betsaidy
* Jakub (zwany Większym), syn Zebedeusza
* Jan Ewangelista, syn Zebedeusza, brat Jakuba
* Filip z Betsaidy
* Bartłomiej – Natanael z Ptolemaidy
* Tomasz (zwany Didymos)
* Mateusz – Lewi, były poborca podatkowy
* Jakub, syn Alfeusza
* Szymon Kananejczyk (zwany Gorliwym)
* Juda Tadeusz (Judas), syn Jakub,
* Judasz Iskariota, zdrajca Jezusa; po jego samobójstwie wybrany został Maciej.


najwieksi prorocy:
* Izajasz
* Jeremiasz
* Ezechiel
* Daniel


licze na naj. xd

pozdrawiam
4 5 4
2010-03-10T17:50:14+01:00
Apostołowie:

* Szymon Piotr
* Andrzej
* Jakub
* Jan Ewangelista
* Filip z Betsaidy
* Bartłomiej
* Tomasz
* Mateusz
* Jakub
* Szymon Kananejczyk
* Juda Tadeusz
* Judasz Iskariota,
prorok:
Izajasz i Daniel
prosze o naj to z zeszytu xD
4 4 4