Odpowiedzi

2010-03-10T17:06:14+01:00
Wiek, ponieważ stajemy się bardziej dojrzali.
Otoczenie, ponieważ pod wpływem lepszych ludzi sami stajemy się lepsi.

Więcej nie wiem.
Pozdrawiam
2010-03-10T17:07:02+01:00
Miłość... ponieważ ludzie się coraz bardziej kochają i zrobia dla siebie wszystko nawet potrafią zmienić sie na lepsze..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:08:23+01:00
Każdy z nas się zmienia w ciągu życia. Coś co wydaje nam się arcyważne w danym momencie, później może być już szczegółem nie wartym uwagi. Życie kształtuje nas także przez doświadczenie. W ciągu życia spotykamy na swej drodze wielu ludzi, przeżywamy przygody, doświadczamy różnych uczuć, a to wszystko sprawia, że powiększa się nasze doświadczenie. To ma nam pomóc w przyszłości, ma nas uczyć i chronić przed popełnianiem błędów z przeszłości. Mimo to, nie raz zdarza się nie dość, że robimy dalej te same błędy, to jeszcze czasem odmieniamy swoje opinie, zmieniamy światopogląd na gorsze lub lepsze.