Jedna z czterech liczb nie jest równa pozostałym.Która???? a)0,02 0,020 2/100 0,2. b) 5/5 5 5,0 25/5 C)1/5 0,2 0,5 0,20. D)2,050. 2CAŁE i 5/100. 2,5 2całe 50/1000.e)1cała i 3/4 1,75 1,750 1,705 f)6/10 0,60 3/5 0,06 .PILNE!!!!!!! POZDRAWIAM-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:10:28+01:00
a)0,2.
b) 5/5
C)0,5
D)2,5
e) 1,705
f) 0,06 .
28 4 28
2010-03-10T17:11:06+01:00
A)0,2
b)5/5
c)0,5
d)2,5
e)1,705
f)0,06
19 4 19
2010-03-10T17:17:09+01:00
A) 0,2
b) 5/5
c) 0,5
d) 2,5
e) 1,705
f) 0,06
proszę :)
12 4 12