Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T17:11:39+01:00
Możesz zostać ministrantem i pomagać w ten sposób na mszach św.
możesz zapisać się na przykład.(na kółko różańcowe)
możesz dać na tace na potrzeby swojej parafii
2010-03-10T17:12:37+01:00
Dajac na tace,wspomagac kosciol w roznych potrzebach finansowych,zostac ministrantem,byc organista,byc koscielnym,uczstniczyc w chorku kscielnym,
2010-03-10T17:12:55+01:00
W zyczie swojej parafi moge wejsc jak zwykły chrzescijan modląc sie i uczeszczc na mszy niedzielne oraz nie tylko np.droga krzyzowa ,gorzkie zale,rekolekcje adwentowe.