Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:18:15+01:00
A) 5x+10y=5(x+2y)
b) 4m+4=4(m+1)
c) 3a-3=3(a-1)
d) 5xy-x= x(5y-1)
e) -6a²-2a=2a(-3a-1)
f) 6a²-12ab=6a(a-2b)
g) ½xy-½x=1/2x(y-1)
h) ⅓a² b+1/9 ab²=1/3ab(a+1/3b)
i) 2xyz-4x²y² z+xyz²=xyz(2-4xy+z)
j) stv²-stv+tv² =tv(sv-s+v)

pozdrawiam ;**
2010-03-10T17:22:24+01:00
A} 5{1x+2y}
b} 4{1m+1}
c} 3{1a-1}
d} x{5y-1}
e} 2a{3a-1}
f} 6a{a-2b}
g} ½x{y-1}
h} _______
i} xyz{2-4xy+z}
j} tv{sv-s+v}