Odpowiedzi

2010-03-10T17:13:33+01:00
A) 17-(-10)= 17+10 = 27
-17-10= -17 + (-10) = -27
-17-(-10)= -17 +10 = -7

b) -13-15= -13 + (-15) = -28
13-15= -2
-13-(-15)= -13 +15 = 2
13-(-15)= 13+15 = 28

c) 3,75-4= 7,75
3,75-(-4)= 3,75+4 = 7,75
-3,75-4= - 3,75 + (-4) = -7,75
-3,75-(-4)= -3,75 +4 = 0,25
2010-03-10T17:13:45+01:00
A)27
-27
-7
b)-28
-2
2
28
c)-0,25
7,75
-7,75
0,25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:15:17+01:00
A)
27
-27
-7
b)
-28
-2
2
28
c)
-0,25
7,75
-7,75
0,25